2008-09-25

Gotta let ya´ll down

Tyvärr så har jag inte så mycket tid att skriva i min kära blogg nu för tiden. Har en himla massa med plugg/son/syskon-mamma/CDLC, mycket som ska göras å vårat jävla samhälle verkar bygga på deadlines som måste hållas i tid å otid.

Kill the deadline, I say!

Har iaf gått lite framåt nu med Cream de la cream å alla dess inriktningar. Hus uthyrningen börjar få ont om hus, å jag måste se mig om fler hus att deala med. Vet redan vilka aktiviteter som ska erbjudas å allt som har med den biten att göra.
Mode aspekten är väl det som går lite väl segt, verkar inte kunna designa dessa dar. Lack of inspiration I guess. Vilka modeller som ska medverka vet jag juh inte förrns vi kör auditions på plats i landet. Men jag har inte ens en färdig kollektion, skissad azzå. Jag kan juh inget llr näst intill inget om att sy osv så jag ska be en väns mamma å min bror å fixa de åt mig. Hope they can have it dun in a month, för de e typ så mycket tid dom får på sig. Hm
Musicaly its going gr8! Har signat en dj som ska medverka och en annan e på upphandlings stadiet. Kommer kontakta de klubbar vi ska köra på i Gambia under helgen för å bekräfta att we r on, å under veckan tar jag investerarena å radio folket.
Har dock inte listat ut vad jag ska tala om, fett förvirrad här. För förvirrad.

För övrigt e allt bra. Trodde jag tills jag läste en artikel om Swedbank, aka banken som lider av "P-diddy syndromet" (mer känt som "hej jag måste byta namn lite då å då"). Tydligen så varnar man för risken att banken går i konkurs eller nåt likande och de mer lyckligt lottade kunder börjar dra sig ur och tar med sig sina besparingar.
Någon tipsar om att man inte bör förvara mer än 250.000kr/konto å bank, haha I wish I had even 1 account with that amount! Swedbank kan gott få gå i konkurs jag har iaf minus på konto lol...
http://nyheter.se.msn.com/pengar/articlePS.aspx?cp-documentid=9764229
http://nyheter.se.msn.com/pengar/articlePS.aspx?cp-documentid=9769801

Det är inte lätt när det e svårt!

Hur som helst så kommer jag nog inte skriva så mycket mer på ett litet tag, kanske några korta rader här å där. Men däremot så vill jag gärna höra från er vad ni tycker jag ska tala om i min nya radio show (i Gambia som startar i vinter) och vad för priser ni skulle vilja få. Om ni hade möjlighet å följa showen.
De 3bästa förslagen vinner ett plagg ur min kommande kollektion, nice huh :)

Maila eller hör av er på annat sätt (enbart skriftliga dock) med era förslag och hur man bäst kontaktar er ifall ni har vunnit. Å så kan det juh vara bra att veta vart man ska skicka priset, notera dock att plaggen ej är färdiga förrens i slutet av året. Men de sys dock bara upp i 2ex, en som vi använder för våra fashion shows å en är för försäljning. Plagg som ges som priser (bland annat här i swe å i gambia) sys i 3ex.

Yepp thats it from me for now, hörs om ett tag... Inshallah

No comments: