2008-09-07

Sunday with the girls my ...

Blev inge bio, inge middag å ingen tjej kväll :(
Alla va så sega å grumpy att vi fick ställa in, istället har jag tvättat och skulle hem till en vän som förlorat en nära släkting men kom aldrig iväg. Reasons that I wont mention (galen pik).

Tog en snabb runda till Husby idag, va lite halv skoj. Har inte varit där på år å dar (känns det som iaf, men jag kanske överdriver en aning). Skönt å se att delen av stan står kvar, var ett bra tag sen man hörde nåt från folket där.

Har iaf haft en relativt bra dag idag, fått en del gjort för agenturen och spånat på nya idéer. Lagat en ny maträtt och blev helt hyped på å baka scones (yeah I know Im obsessed with Uk), så imorrn ska jag minsann ha English tea-party. Wanna come?

Haha försöker få tag på Dj Sleepys nr, men det är lättare sagt än gjort då typ minst 3pers heter exakt samma sak som han :( Har iaf skickat iväg sms till alla potentiella Sleepy nr lol. En av dom svara å trodde jag drev, but no Im not. Aja har ni trötters nr så holla!

Har läxor å göra men ingen ork eller motivation, är väldigt anti idag. Anti allt å alla, hoppas det är bättre imorrn cos I got alot of phone calls to make and need a happy friendly voice. Till råga på allt hittar jag ingen jävla (ursäkta svordomen men inte lätt å va snäll när man har abstinens) tändare and I got to smoke!
Det här är juh tragiskt, verkligen.

Idag va första dagen på länge som jag verkligen skämdes, subhanallah. Jag va juh som sagt i Husby och skulle lämna en sak åt min syrras svärmor. Denne bor juh i närheten av en moské, och självklart hade man precis avslutat bönen när jag gick förbi och det stod en stor klunga "bröder" utanför å samtala. Så såg jag en liten grupp små pojkar som stod å skröt "Alla i min familj har läst hela Qur'an" osv. Då slog det mig, "Shit, jag har inte ens läst klart juz amma". Har inte fastat (har dock varit sjuk, men nu så här i efterhand undrar jag om jag inte kunnat stå ut med smärtan iaf) och ökat ajr kontot... Khayr inshallah

Nu när mamma somnat (yes Im living at my moms, so what) ska jag tända min cancer pinne på brödrosten å sen sova så gott!

Saionara goodbye ciao, assalamu aleikom wa rahmatullah wa barakathu

No comments: