2008-09-18

"Its cool I got"

Nu var det dags igen, saknat mig?

Har varit hemma med min sjuka son och det betyder en hel del skoj å massa stoj haha fan va rutten line... Aja hur som. Han mår iaf bra nu, ifall nån tänkt å fråga :)
Alhamdilillah

Har kärat ner mig i en låt den e så så not me, anymore. http://www.youtube.com/watch?v=XJqGao8hVJw Miss "S.Y" dont start singing Kanyes goldigger haha, u know thats not the real me lol. Handlar om att vara independent woman och att arbeta hårt, no gold here for ya'll to dig! "I love it cos she got here own" *sjunger*

Märkte att det va ett tag sedan jag skrev om min passion mode, hör å häpna, så tänkte skriva lite om fashion tonight och annat.
Min kameras laddare är inte tillbaks än så har inte kunnat fota nåt alls å e inte så hyped på telefon bilder.

Har finaly "gått in" mina svarta hooker heels, (se tidigare inlägg http://firstladyofthestreet.blogspot.com/2008/09/jaa-d-va-det-dags-fr-rycka-sig-i-kragen.html) n I love em! Passar med det mesta men med korta kjolar etc e det en liten risk att se ut som en riktig hooker in heels.

Det är väl ingen som har missat att denna höst är "the return of the basker"? Jag ska iaf iväg å köpa en del baskrar(?), inte för att de e mode å inne just nu. Men I like em å I want em.
http://salongk.msn.se/msn_mh_article.aspx?articleID=5767&categID=25&image=2#picture




Victoria Beckham en stil ikon, med ett skarpt sinne för fashion men ibland lyckas hon inte heller riktigt.Denna outfit är ett typiskt exemplar på en misslyckad outfit alá VB.
Men visst har hon bättre dar! Nedan ser ni några av hennes triumfer.
Den här outfiten skriker "Carrie B"
Medan denna är mer klassisk, och passar i alla lägen. Buisness meeting, dinner party eller wild night out.
Got nothing to say, klockren är hon! Ibland...

En annan som lyckats med sin fit är Reneé Z;


N
I
C
E








Snokade runt lite på webben och läste en "artikel" om 90-talets stjärnor, vilket va skoj. Remember this guys?
http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=34214&imagenr=1

Well, har fått vattenkoppor haha, strange huh. Well de höll sig till magen men e borta nu lol. Thought ya'll should know!

Im gone...Off to doing something else Sayonara goodbye ciao

Ps. To my big sis, vet att du inte firar din birthday men idag är iaf en speciell dag. Fira eller ej. I salut you as much as I love ya!

No comments: