2008-10-02

Äntligen en hemsida för mitt älskade CDLC

Ja, då var det gjort the cream de la cream agency har äntligen fått en riktig hemsida :)

www.thecreamdelacreamagency.com check it out, its faboulus!
Really ;)

Å så har jag gjort klart min uppsats i psykologin, Freud, nu är det bara några små saker kvar innan jag kan åka till mitt soliga Gambia.

Ramadan e juh slut nu, som ni kanske har märkt. Eid mubarik till alla som kämpat med fastan.

Idag ska jag å en tjejkompis, my fair blond lady, ut å härja å imorrn är det klass kalas lol med bowling å partaj. Många e riktigt laddade inför imorrn azzå, får se hur folket förändras när dom inte e on campus å med en skvätt alkohol i sig. Borde ta med en camera å filma folket lol.

Well, have a nice evening and enoy the rest of they day!

No comments: