2008-10-27

Its the little things, and they joy the bring!

Idag har varit en bra dag, har hunnit med å fixa en hel del.
Prata med mr Dmasta oxå, he is signed sealed and soon to be delivered! Den enda jag måste få tag på nu är den andra dj (Pices), well wish me luck. Har möte med ägaren på Bysis på onsdag då vi ska gå igenom alla detaljer och boka in dagar för eventen.
Wish me luck!

Jag läste igår tror jag om mis Hudsons familje tragedi och jag vill (även om hon inte kmr se detta) uttrycka min sympati. Kan inte vara lätt.
Det är juh ingen hemlighet att jag själv gått igenom en liknade tragedi. Min far mördades år 2000 och trots att det har gått många år är det fortfarande svårt.
Årsdagen kmr snart igen och jag vet att de kommer vara super svårt å jag förbereder mig redan nu för den psykiska nedgång det kommer innebära.
Jag känner starkt för fröken Hudson och även om man (ev) fått fast den som mördat hennes familjemedlemmar så läker det inte ens sår eller fyller det tomrum dom lämnar efter sig.
http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectID=37681
http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=37531
http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=37603

Well som ni alla kanske vet är det de små sakerna i livet som räknas och vi är inte garanterad morgondagen.

Idag vill jag påminna mina nära å kära om de små saker jag kan minnas så här på rak hand.
Min son. 3år av pina 3år av glädje! Det är som om att du vet när jag behöver en kram å puss, fast du inte kan tala å säkert inte förstår allt jag säger. Är du den som förstår mig bäst. Utan dina kramar och pussar går jag under.
Min syster. Jag kan omöjligt säga en sak här. Bara att du kallar mig din syster är en stor ära och får mig att vilja göra gott. Kärlek är vad jag känner för dig.
Min mamma. Pennan du gav mig idag, antar att du tröttnat på att jag snor dina för å skriva en massa trams haha. Men mest av allt, trots all skit jag ger dig är det alltid du som står sist kvar. Även när jag ber dig gå.
Min bror. Hur du alltid hjälper mig ta hand om min son, vare sig jag ska ut å röja eller jobba långa pass ;)
Min pappa. They fake ass Buffalos du köpte åt mig å syrran haha. Atleast u made a effort that time.
"Min alldeles egna å kära Sailermoon" Wow det finns mycket men för å göra det kort. När du hämtade din fars skor till sjukan så jag kunde ta hem min nyföddee son. Å hur du kämpa för att få hem honom från Afrika när han blev dålig.
"Min älskade Alban" Hur du höll minen dagen jag berätta för min mamma att jag va gravid haha. I will never forget haha
"Min andra Alban" Trots att du va trött å inte pallade trycket (för du gick juh å spydde på toan haha) hängde du kvar när jag pustade å frustade för å klämma ut den där skit ungen som vägra komma till världen lol
"The friend that became a foe" När du höll min hand å torkade mina tårar på min fars begravning.
My dear cousin and sister. Utan dig hade jag varit ett psykfall just nu. Tack för att du skippa dina studier för att vara med mig på sjukan i en hel vecka.
"Miss London thang" Haha de e ett under att din hand lever så som jag klämde på den i sjukan huh. Haha tusen tack, please come again on next delivery!
The Asian beauty.Min sons första outfit hehe den va galen. Ey räknas vi som syskon nu eller hur är det? haha.
Min högra hand å falska man (inte bokstavligt)Du som hjälper mig med allt där i Gambia. springer mina ärenden å tar hand om min familj där nere. Huh att man kan dela allt vi delat med nån man känt under en sån kort period är för mig ett under. One day I might just marry u for real lol ;)

Well det finns många fler som förtjänar att vara på den "listan" men de va alla jag kunde komma på bara sådär, so dont hate pls.
Nu ska jag iaf fortsätta kolla på min nigerianska film.

1 comment:

Lollo said...

hahahah det va nog en klassiker att ja hamnade på toan... feetttt känslig brud det va jag ee.. fast ja leker ball ;) men ja klarade av den dagen ...:) o vår lila nasir kom till liiv