2008-10-04

Total drama class party

Igår va det som sagt dags för en klass fest lol, mycket intriger å tention. Vi och resten av folket i Sundbybergs bowlinghall fick bevittna ett "stumt triangeldrama", massa flirt svartsjuka och irritation... Who would have ever thought?!

Sen blev det en lung films avslutning på kvällen hos en vän, där jag däckade (ej pga alkohol utan sömnsbrist) och väcktes kl 5 av att mamma ringde. Well kom hem i vila lite och nu sitter jag här och försöker planera in nåt skoj för kvällen med alla mina barn. Lol e barnvakt idag åt mina småsyskon och mammas väns son +min egna busunge.

Vi har haft väldigt mycket diskussioner i min klass, somliga mer intressanta än andra men en sak har fastnat i min hjärna; "Kan man vara vän och enbart vän med nån av det motsatta könet?" Jag tror att det inte går förr eller senare kommer nå "få känslor" för den andre och då kommer saker å ting kompliceras grovt!
En kompis tycker i varje fall det samma, cos he dissed my invite to "hitta på nåt" idag haha hårt va det. Men I wont give up untill I get what I want, thats just me LOL!

Well har fixat håret (inte den korta frillan den kommer efter den jag har nu), riktigt tungt blev det.
Thanks mom, my oh so ever good hairdresser ;)
E inne på Rihanna frisyrer och kommer förmodligen göra en annan
av hennes kreationer inom kort.

Håller på å styr upp det sista med CDLC oxå inför säsongs starten i slutet av november, får se hur allt går. Ska börja ringa runt å confirm med clubbarna å radio stationen, å underhöst lovet ska jag försöka boka in lite artister å dylikt. Å så kommer jag leta tyger åt de kläder jag har designat å ta allt krims krams till min bror som har en sybutik å min xs mamma.

Tro det eller ej men jag läser en bok, svensk läraren tvinga mig har inte läst frivilligt på år, Rotlös jag rekomenderar den varmt! Den, llr början av den iaf, är helt galet bra... Ska försöka läsa klart den nu under helgen å fixa hela terminens arbets uppgifter under första delen av kommande vecka, måste få tid över för CDLC å FLOTS.

Well nu ska jag börja läsa lite i min bok å försöka skissa lite kläder, har inte ens en halv kollektion färdigritad.

Ciao

No comments: