2008-10-25

Bysis here I come!

Yessir things are starting to happen!

Dom senaste dagarna har varit riktiga ber och dal banor, fuck man some of em been reeeeeeeeeal low. But this high kompenserar för allt det.

Rumour has it...att jag fixar fester och event, å nu har både clubar i Gambia och Stockholm gått med på att "mina dj:s" kör på deras hak.

So all of yall f***ers I asked to join me when things wer slow, tänk inte ens tanken på att join the team nu. Suckers!

Å så ska man juh vara lite humble oxå lol, not today.

Det har iaf hänt en hel del som ni kan se, höstlov är det oxå. Vilket är efterlängtat, mina krafter har helt tagit slut.

Jag har -för ovanlighetens skull- shoppat lite i Tensta centrum lol. Yessa Tensta centrum!
Men hör och häpna, det finns juh faktiskt riktigt shyssta saker där fan. Köpte ett par jeans för 49kr, inte illa pinkat huuh?
Ska försöka få in en bild på dom så småningom, men as for now yall gots to know the deal with my camera or dont ya read?

Det e så mycket som händer just nu att det e svårt att fokusera å välja what to tell yall.

Jag har iaf som sagt börjat skriva en bok oxå, dont know when Ill have time to finish it men. Det finns juh ingen deadline on this one ;)
Ska lägga upp en del av det första kap så fort jag har tid, just to tease yall...

Aja nu ska jag iaf gå å mata änder med min son å sen är det middags sömn som gäller!

No comments: