2008-08-06

Sorry for lowsy update

Hiya!

Hur har ni alla haft det i vårat allt för tråkiga väder? Regn å rusk, verkar som om vargen har pustat och frustat (rödluvan om ni minns lol)

Jag har iaf varit super upptagen med jobb å förkylda barn å annat mindre skoj.

Ska till London på måndag oxå, så har hållt på stöka å böka inför det. Fått ändra dag flera gg, men nu är det äntligen spikat och klart.
Kommer vara borta i minst 2v, ska jobba lite på ett kontor å en restaurang och så har jag fått ett mindre modell jobb :) *yeeeeeeeeei*
Men måste tyvärr lämna min gullplutt hos min moster, villket inte alls känns så super (att lämna iväg honom azzå, mostern e super) med tanke på att under hans livstid (2½år) har vi max varit ifrån varann en dag. But a woman´s gotta do what a woman´s gotta do.

Ska iaf försöka uppdatera så ofta jag kan under min tid i London och minst en gång innan jag åker iväg.
Har inte hänt så mycket här ändå har bara suttit å letat lght (i London) å haft stenkoll på ryanair.com (de har höjt mina tänkta bilj minst 3ggr) och ordnat med jobb å sånt.

Well well ska in i duchen nu, a woman's gotta be fresh aswell.
Speciellt eftersom att jag ska ut å härja lite idag, hooker heels day!

No comments: