2008-08-22

Hush, we dont speak about it

Yfft yfft yfft!

No London, no cash no nothing, som de flesta kanske vet åkte jag aldrig.
Det va som om att alla jordens elemet arbetade emot min London resa, som by the way skulle innebära fett med cash for moá. Wich I more than ever need!

Aja men nu är det ur världen iaf, ber om ursäkt till den snälla tösen som skulle låta mig hyra ett super bra å billigt rum och till de goa arbetsgivarna som hade åh så mycket tålamod med mig.

Sorry guys!

Då när det är avklarat kan vi återgå till nåt mer aktuellt...

Jag har bestämt mig för att jag sluta skämmas för mina "misstag" och my past och istället lära mig av den och kanske förändra både min å nån annans framtid.

Min syster, som är allt för go, fick mig å fundera på en sak.

Hur mycket ska man dela med sig av sig själv?
Inget, lite, mycket eller allt? Vart går gränsen för hur "öppen" man ska vara.

Jag brukar ofta säga "fråga på, jag är öppen som en bok" och "i min garderob finns inga lik"... Men har kommit fram till att de e två feta lögner, I dont tell it all and u dont get a "behind the scene" inte ens en close up, å om ni bara visste en gnutta av vad jag har sett, hört å upplevt som jag låst in i min mörka hjärnkällare (mer känt som ens undermedvetna).
Inte att jag menar att det e synd om mig eller så, men jag menar "allmänt" azzå.

Im starting to respect my darn self, jag har (eller tror jag iaf) äntligen börjar "respektera och älska mig själv". Å då menar jag inte sån där given respekt eller kärlek som alla nånstans långt inne har för sig själv, utan jag menar the real deal.
Jag har testat på olika "livsstilar" under mina unga 23år, och har tyvärr inte funnit den jag vill leva i. Men jag har tack gode gud lyckas ta reda på vem jag inte vill vara...
Nånstans har jag hört "if u know where u come from, then u know where ur going", villket också e en jävla lögn. Jag önskar förvisso att jag hade en kristallkula där jag kunde se in i framtiden men tyvärr, sånna existerar bara i filmer och annat hokus pokus.
Men jag vet iaf en sak om min framtid, jag kommer att dö. Förr eller senare, till å med kanske nu.

Lifes a bitch, make sure it doesnt step on u.

No comments: