2008-07-27

"You got a long way to go"

Siennas frans outfit lever vidare i mitt minne, medan jag gör allt för å sudda bort bilden av P. Diddy å Cassie Dagens outfit bärs av sonen å vi minns gamla hitmakers från förr...




Systrarna Silvstedt
(Victoria och Veronica) semestrar på Rivieran och heta är dom iaf lilla V. Silvstedt. Säga vad man vill om jäntan men het är hon faktiskt, å hon verkar ha insett att hon är hetare påklädd för jag har i varje fall inte sett så många avklädda bilder på ett tag. Sist gjorde hon nåt med nån klädbutik, Sisters I think. Het va hon där med!

Hurra för blondiner!


Å buuu för P-Diddy, aka mannen med namns ångest, och hans fästmö aka Sassie Cassie mka (just) Cassie. Mer omaka par får man leta efter. Jag å många andra också för den delen kan inte sluta undra; ”Whats in it for her?”. Det är juh förvisso ett smart move av Cassie, hon får en het man, laddad till tänderna och det har väl inte undgått nån att Mr Diddy:s skivbolag råkar vara det bolag Cassie är signad hos... Hm, I smell a record goldigger.
För å inte tala om de 17år som skiljer dom åt! (Finns juh par som är värre, ex ”Mr Big”, från sex and the city, å hans kärlek sedan 5år tebax som är typ 27år yngre än den oheta velpellen "big".)


Jag ryser bara jag ser dom ihop, lol å näe det är inte avundsjuka som talar nu. Men dom ser juh inte ens kära ut, Cassie ser mer ut som om hon posar vackert för kameran. Medan Mr Diddy trivs som fisken i vattnet, han e juh the talk of the town nu när han fått en sån het pingla efter sig.
Sean did you forget that ”you got a long way to go” enligt miss “sassie Cassie” (som hon själv kallar sig)? Banken din å skivbolags kontoret måste juh ligga en bra bit, eller? *spekulerar*





Något betydligt hetare är dagens fynd!
Ellos.se såklart, 77,50kr...


Juste, för nån dag sen (tror det va igår) skrev jag om Sienna Miller å hennes not to good looking outfit, minns ni? Lol, jag va å besökte en nära vän å släkting igår å la vantarna på nån blaska som jag skummade igenom. Haha mitt där i på deras lista över dåliga outfits hittar jag just den utstyrseln jag la upp på Sienna. Precis som jag tyckte dom den va gräslig med alla fransar å annat krims krams!

Stakkars Sienna, ingen gillar hennes kläder...


Dagens +
Alla gamla band som Spice girls, Robyn, Allure, All saints å fler I samma stil. Where did ya´ll go? Jag har en ny obsession, som retar gallfeber på min familj lol som tvingas lyssna på mig när jag sjunger alla dessa gamla goingar. Super tycker jag!




När jag väl är tebax i Gambia och kör igång med radio showen kommer jag definitivt spela gamla hits flitigt, no doubt (villka oxå e heta lol)!

Dagens –
Volang trenden, fy satan va fult!
De flesta mer kända mode bloggarna och ett antal designers verkar va överrens om att det e volanger som gäller i sommar *fett besviken*. Själv ser jag inte tjusningen i det hela, slöseri på tyg tycker jag. Det kan juh i o för sig finnas några enstaka snygga volang plagg men jag skulle inte klä mig i det iaf.


The word of the day is: Volang, som kommer från franska ordet “Volant” som I sin tur betyder flygande.


Jag har iaf fått diverse erbjudanden från London (äntligen), så nu funderar jag starkt på å bege mig ditåt trots motgångar. Har jobb spikat å klart, fått erbjudande om å bli modell för en cool agentur och så är juh lägenhets delen inte det svåraste. Men däremot hur gör jag med barnpassning när jag väl ska ut å jobba? Au pair, kanske?

Idag har jag iaf packat upp min sons nya kläder, super läckra!
Å i och med att jag sitter här i en skrutten ”hemma outfit” så visar jag istället min gull pojkes grymt coola utstyrsel. Tung är han!

Men å andra sidan, what did you expect? He’s my son after all haha

Tjingeling, nu ska vi ut på buståg å glassa!

No comments: