2008-07-25

New personal look and a new First lady of the street blog

Ja, då var det juh tänkt att jag ska "blogga" lite, vet inte riktigt vart jag ska börja eller hur. Men vi får väl ta det som det kommer.

Förut sålde jag mest kläder och diverse saker via bloggen, men nu tänkte jag att jag ska göra lite allt möjligt. Dels för att jag tycker om å skriva och dels för att jag inte har nåt bättre för mig. Ämnet är iaf det samma, fashion for nr 1 ladys!

Kan juh iaf börja med att presentera mig själv *ler*, Aysha heter jag och bor för närvarande i Stockholm men trivs inte riktigt så jag funderar på å flytta. Afrika llr London, får se vart jag hamnar. Arbetar som personlig assistent, på mammas salong och ibland som modell (fast det har inte blivit så mycket av det på de senaste åren).

Jag är ego, självkär och pojk tokig. Men jag är oxå omtänksam, folk kär och mans hatare. Shysst kombination va?

Jag är en åh så tråkig människa, det händer inte mycket här inte. Tokig i mitt nya fynd, nigerianska filmer och grannens kaffe mugg.

Å jag måste bara få berätta, va ute igår och visa upp min nya frilla efter många om och men *yeeeei*. Typ första gången på jag vet inte hur länge, å jag hade faktiskt jävligt skoj! Kom in rätt så sent (typ vid 2 å krogarna stänger juh redan 3 här) men det va ett sånt drag å ös att det kändes som om jag varit där hela kvällen.

And you cant judge me for this, cos nothin happen lol. Men jag såg en skit snygg fella, het som fan värsta hunk factor lol. Aa het va han iaf, "tall, dark and handsome" we like we like! Fast nu ligger juh inte allt i det yttre, han va faktiskt eller rättning han verkar faktiskt helt ok. Trevlig å lätt att prata med :)

Hm, brotha can you give me a holla!

Well, nu lite mer mode. Läste å titta på "Heidi Klums karriär i bilder", hon e en favorit bland alla top models faktiskt. Å de hade lagt upp en del fina bilder, favoriten är den där hon bär en vit kjol kostym eller vad man kallar det.
Have a look! http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=30361

Vad tycks, är hon het eller vad?

Dagens +

Min nya heta klänning, från www.ellos.se, som äntligen har kommit! Super läcker och billig (99,50kr), precis som det ska va!
I cant wait til I put it on with a pair of spex and "hooker heals" *fett nöjd*.

Dagens -
"Även solen har sina fläckar" är en artikel (http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=29351) som jag läste om kändisars celluliter (ej publicerad idag men jag läste den idag). Lite väl fåfängt och barnsligt om jag får va ärlig. Bara för att man är känd är ens kropp inte felfri, några skavanker här och där är super!

Bu till alla som ens orkar lägga ner tid på att kommentera sånt.

Märkte precis ett missat samtal på min lur, hm who could that be?
Mr "tall, dark and handsome"?

We wish!

Ps. No fashion of the day, för min kamera är bort lånad. Men så snart den är tebax ska ni få se mina outfits för dag å kväll :)
Ds.

No comments: